Moje wyniki

Moje wyniki

Tabela wyników moich podmiotów

Pola wyboru:
  1. Za miesiąc - automatycznie podpowiada miesiąc bieżący, ale można zobaczyć wyniki ubiegłych okresów.
  2. Podmiot - wybieranie wyników konkretnego podmiotu po wprowadzeniu jego numeru lub pierwszych liter nazwy pozwala zobaczyć szybko wyniki tego podmiotu.
  3. Zapłata TAK/NIE - domyślnie ustawione wszystkie, ale można wybrać tylko podmioty, które mają opłacone faktury, bądź tylko takie, co mają nieopłacone. 
  4. Komplet TAK/NIE - domyślnie ustawione wszystkie, ale można wybrać tylko podmioty, które dostarczyły komplet dokumentów, bądź tylko takie, co jeszcze wszystkich nie dostarczyły.
  5. Wynik TAK/NIE - domyślnie ustawione wszystkie, ale można wybrać tylko podmioty z podanymi wynikami, bądź tylko takie, które wyników jeszcze nie mają podanych.
  6. JPK_VAT - domyślnie ustawione wszystkie, ale można wybrać tylko podmioty, w których była wysyłka, bądź tylko takie, których jeszcze nie wysłano. 
  7. Zastosuj - każdy z powyższych wyborów /może ich być kilka jednocześnie/ musi być zatwierdzony.  
Pola zaznaczania: 
  1. Opiekun księgowy - księgowy powinien mieć je zaznaczone, aby widzieć swoje podmioty.
  2. Wysyłka do US - księgowy powinien mieć je zaznaczone, jeśli wysyła JPK_VAT swoim podmiotom lub podmiotom obsługiwanych przez innych księgowych.

Ukryte kolumny:
  1. Przychody - miesięczna kwota przychodów wprowadzona w formularzu wyników podatkowych.
  2. Koszty - miesięczna kwota kosztów wprowadzona w formularzu wyników podatkowych.
  3. Lista kontrolna - informacja o wykonaniu zadań z listy kontrolnej przed podaniem wyników podatkowych. Jeśli lista kontrolna jest ustawiona /podmiot, zakładka: podatki/ i księgowy odznaczył wykonanie to widać słowo TAK, jeśli nie odznaczył to widać słowo NIE, a jeśli lista kontrolna nie jest ustawiona to pole pozostaje puste.
  4. Powiązanie - księgowy widzi podmioty, które obsługuje oraz te, którym wysyła JPK_VAT.
  5. Forma opodatkowania - czasami przydaje się podgląd w tabeli wyników.
  6. VAT - podobnie, jak wyżej.
Kolumny tabeli:
  1. Podmiot - każdego pierwszego dnia miesiąca pojawiają się aktywne podmioty ułożone wg numerów. Podmioty, które maja zaległość podatkową oznaczone są różowym symbolem EURO, który zniknie po przyjęciu wpłaty.
  2. Liczba dokumentów - tutaj widoczna jest łączna liczba dostarczonych dokumentów oraz % dokumentów wprowadzonych do wszystkich przyjętych. Po kliknięciu w ikonkę przy oznaczeniu  % rozwija się pole, na którym widać liczbę dostarczonych paczek z liczbą dokumentów, osobę, której przydzielono paczki do wprowadzenia oraz status wykonywania. Jeśli klikniemy w ikonkę znajdującą się w kolumnie dokumentów, to otworzą się jednocześnie pola z tą samą informacją u wszystkich podmiotów. 
  3. Zapłata - po przyjęciu wpłaty kolor kafelka zmienia się na zielony z widoczną datą zapłaty.
  4. Komplet - po przyjęcia kompletu dokumentów kolor kafelka zmienia się na zielony z widoczną data dostarczenia kompletu dokumentów. Jeśli minął termin dostarczenia dokumentów a jeszcze nie ma oznaczonego kompletu, to wówczas przy słowie "nie" pojawia się różowa strzałka, którą można komplet ustawić. Używa się tej funkcji w przypadku, gdy podmiot dostarczył partię dokumentów, ale nie określił, że to jest komplet. Następnie udzielił informacji, że to jednak jest komplet i już więcej w tym miesiącu dokumentów nie dostarczy. Po uzyskaniu takiej informacji osoba z uprawnieniami sekretariatu, kierownika lub księgowego /w swojej tabeli/ może ustawić komplet, co automatycznie utworzy zadanie sprawdzenia i dalsze automatyczne zadania obiegu dokumentów. 
  5. PD - kwota podatku dochodowego do zapłaty pobrana z formularza wyników podatkowych.
  6. VAT (z/z/p) - kwota podatku VAT  (do zapłaty / do zwrotu / do przeniesienia) pobrana z formularza wyników podatkowych.
  7. Wysłanie wyników - data wysłania powiadomienia o wynikach podatkowych, które tworzy się w momencie zatwierdzenia formularza wyników podatkowych.  
  8. Wysłanie JPK_VAT - data ukończenie zadania wysłania JPK_VAT 

    • Related Articles

    • Wszystkie wyniki

      Tabela wyników  Pola wyboru: Za miesiąc - automatycznie podpowiada miesiąc bieżący, ale można zobaczyć wyniki ubiegłych okresów. Podmiot - wybieranie wyników konkretnego podmiotu po wprowadzeniu jego numeru lub pierwszych liter nazwy pozwala zobaczyć ...
    • Moje zadania

      Widok pracownika Typ zadania: pozwala na wybranie potrzebnych informacji bieżących lub z okresów minionych niezbędnych do analizy. Możemy oznaczyć jeden typ zadania lub klika. Domyślnie system pokazuje informacje w trakcie pracy, czyli wszystkie ...
    • Moje dokumenty

      Widok księgowego i asystenta księgowego Pracownik widzi wszystkie przydzielone mu do wprowadzenia paczki dokumentów z oznaczeniem podmiotu, okresu, liczby, rodzaju, kompletności oraz wyznaczonym terminem ukończenia. Zazwyczaj termin wynosi 3 dni, ale ...
    • Przyjmij dokumenty

      Ordynatka pomaga w organizacji pracy i równomiernym rozłożeniu pracy pod jednym warunkiem: pracujemy w czasie rzeczywistym, tzn. przyjmujemy dokumenty w chwili, gdy zostały dostarczone. W momencie ich przyjęcia do systemu, przedstawiciel podmiotu ...