Dodaj zadanie

Dodaj zadanie

Dodawanie nowego zadania to funkcjonalność dostępna dla wszystkich użytkowników systemu umożliwiająca uporządkowanie i koordynację zadać zlecanych przez przedstawicieli podmiotów /klientów/.
Warto jest zapisywać wszystkie zlecane zadania, aby mieć je zebrane w jednym miejscu. Zapisywać w czasie rzeczywistym, czyli w chwili ich przyjęcia do wykonania. 

Zadanie z cennika: wybieramy odpowiedni zapis z cennika poprzez wpisanie kilku pierwszych liter zadania. Warto stosować przy zadaniach powtarzalnych, bowiem znacznie skraca czas.

Zadania: wpisujemy ręcznie tytuł zadania w szczególności, gdy zadanie jest niestandardowe i nie przewidzieliśmy takiej pozycji w cenniku.

Cena: uzupełnia się automatycznie przy wybieraniu zadania z cennika, można ją edytować a przy wpisywaniu zadania ręcznie możemy wpisać dowolną kwotę.

Uwaga: podajemy ceny netto.

Liczba usług: standardowo podpowiada 1, ale cyfrę te można zmienić na dowolną.

Podmiot: wybieramy poprzez wpisanie numeru podmiotu lub kilka pierwszych liter jego nazwy

Pracownikwybieramy poprzez wpisanie kilka pierwszych liter jego nazwy

Wyznaczony termin: standardowo ustawione jest 3 dni, ale termin można ustalić dowolnie korzystając z kalendarza, który pojawi się po kliknięciu w pole z wpisaną datą.

Opis: czasami sam tytuł zadania nie jest wystarczający do jego wykonania, więc tutaj jest miejsce do wpisania wszelkich szczegółów, aby wykonujący zadanie miał wszelkie informacje. Zadanie wraz z opisem będzie zawsze widoczne w historii zadań podmiotu. 

Priorytet: Zaznaczamy wtedy, gdy chcemy, aby te zadanie było wykonane poza wszelką kolejnością.

Powiadom klienta o utworzeniu zadania: po zaznaczeniu tej opcji utworzy się powiadomienie z informacja o przyjęciu zadania do wykonania z jednoczesną prośbą o potwierdzenie zlecenia i akceptację opłaty dodatkowej. Pracownik przystępuje do realizacji zadania, gdy w odpowiedzi otrzyma potwierdzenie zlecenia.

Powiadom klienta o ukończeniu zadania: po zaznaczeniu tej opcji utworzy się powiadomienie informujące przedstawiciela podmiotu o ukończeniu zadania wraz z informacją, że opłata dodatkowa zostanie doliczona do najbliższej faktury.


 
    • Related Articles

    • Moje zadania

      Widok pracownika Typ zadania: pozwala na wybranie potrzebnych informacji bieżących lub z okresów minionych niezbędnych do analizy. Możemy oznaczyć jeden typ zadania lub klika. Domyślnie system pokazuje informacje w trakcie pracy, czyli wszystkie ...
    • Zadania

      Widok kierownika Typ zadania: pozwala na wybranie potrzebnych informacji bieżących lub z okresów minionych niezbędnych do analizy. Możemy oznaczyć jeden typ zadania lub klika. Domyślnie system pokazuje informacje w trakcie pracy, czyli wszystkie ...
    • Przyjmij dokumenty

      Ordynatka pomaga w organizacji pracy i równomiernym rozłożeniu pracy pod jednym warunkiem: pracujemy w czasie rzeczywistym, tzn. przyjmujemy dokumenty w chwili, gdy zostały dostarczone. W momencie ich przyjęcia do systemu, przedstawiciel podmiotu ...
    • Nieprzydzielone dokumenty

      Pracownicy Lista aktywnych księgowi i asystentów księgowych. Przy każdym z nich widnieje informacja o łącznej liczbie dokumentów księgowych z ubiegłego miesiąca w podmiotach, które ma przypisane oraz pasek postępu prac w bieżącym miesiącu. Na pasku ...
    • Moje wyniki

      Tabela wyników moich podmiotów Pola wyboru: Za miesiąc - automatycznie podpowiada miesiąc bieżący, ale można zobaczyć wyniki ubiegłych okresów. Podmiot - wybieranie wyników konkretnego podmiotu po wprowadzeniu jego numeru lub pierwszych liter nazwy ...