Zadania

Zadania

Widok kierownika

Typ zadania: pozwala na wybranie potrzebnych informacji bieżących lub z okresów minionych niezbędnych do analizy. Możemy oznaczyć jeden typ zadania lub klika. Domyślnie system pokazuje informacje w trakcie pracy, czyli wszystkie statusy jeszcze nie ukończone.
 
  1. sprawdzenie - tworzy się automatycznie po ukończeniu wprowadzenia dokumentów.  Termin ukończenia ustawiamy w parametrach systemowych. Domyślnie 3 dni.
  2. poczekaj na sprawdzenie - zadanie sprawdzenia czeka w kolejce, ale przed jego ukończeniem zostanie przyjęta paczka dokumentów z tego samego miesiąca, to zadanie sprawdzenia zniknie i pojawi się ponownie po ukończeniu wprowadzenia tej paczki.
  3. wyślij JPK do US - tworzy się automatycznie po ukończeniu zadania sprawdzenia/korekty.  Termin ukończenia ustawiamy w parametrach systemowych. Domyślnie 1 dzień.
  4. kadrowe - automatyczne zadania obiegu dokumentów kadrowych, płacowych i ubezpieczeniowych
  5. dodatkowe - widzimy wszystkie zadania wykraczające poza ramy umowy biura z ceną lub bez niej.
  6. powiadomienia - zadanie związane z powiadomieniami osobistymi. Zdarzają się jeszcze klienci, którzy nie chcą otrzymywać powiadomień e-mailem ani SMSem. Trzeba do nich zatelefonować i ustnie przekazać informację. W takim przypadku zadanie powiadomienia jest tworzone dla pracownika, który ma je wykonać.

Pracownik: Wybieramy z listy lub po wpisaniu kilku pierwszych liter nazwy i widzimy wszystkie zadania tego pracownika. Możemy wybrać konkretny typ zadania, status, okres.

Cena: Nie / Tak: domyślnie ustawione obydwie opcje, ale można wybrać jedną.

Status:
  1. w kolejce - zadanie oczekuje na wykonanie
  2. Wykonywane - zadanie w trakcie wykonywania
  3. Anulowane - zadanie nie będzie wykonane, jest w "koszu", ale zawsze będzie widoczne w podmiocie ze statusem "anulowane"
  4. Oczekujące - 
  5. Wstrzymane - 
  6. Odmowa - pracownik odmawia wykonania zadania, bo np. będzie nieobecny, kierownik widząc taki status przydziela zadanie innemu pracownikowi.
  7. Ukończone - standardowe oznaczenie ukończenia zadania.
Podmiot: z listy lub po wpisaniu numeru lub kilku pierwszych liter nazwy.

Ukończone od/do: wskazanie przeszłych okresów poprzez wybranie dat z kalendarza.

Data utworzenia, wyznaczony termin, Data ukończenia, Cena: w tym miejscu ukryte są dodatkowe kolumny z dodatkowymi informacjami, które są widoczne po zaznaczeniu wybranej opcji.

Zastosuj: zatwierdzenie wybranych opcji.

Poniżej znajduje się zbiór wszystkich zadań systemowych i dodatkowych. Każdy wiersz pokazuje jedno zadanie. Widzimy temat zadania, Podmiot, Pracownik, Status, Termin, Priorytet oraz  Akcje:  
  1. symbol oka - pod tym symbolem widzimy podgląd zadania 
  2. litera P - do użycia w przypadku zmiany osoby wykonującej zadanie
  3. litera S - zmiana statusu
  4. litera O - podgląd opisu zadania
Podsumowanie:
  1. Liczba zadań - łączna liczba zadań z wybranego okresu wszystkich pracowników lub wybranego.
  2. Cena razem - łączna wartość wszystkich zadań dodatkowych z wybranego okresu wszystkich pracowników lub wybranego.
  3. Terminowość - względna terminowość wykonywania zadań z wybranego okresu wszystkich pracowników lub wybranego. Przykładowo liczba 1,5 oznacza, że zadania wykonane były 1,5 dnia przed terminem a liczba -1,5 oznacza, że zadania wykonywane były średnio 1,5 dnia po terminie. Jeśli porównamy terminowość wszystkich pracowników w wybranym terminie do terminowości wybranego pracownika w tym samym okresie to otrzymamy informację, czy mamy do czynienia z liderem zespołu czy wręcz przeciwnie.
  4. Sumy dla podmiotów - łączna liczba zadań dla poszczególnych podmiotów uszeregowana malejąco.
  5. Sumy dla pracowników - łączna liczba zadań wykonanych przez poszczególnych pracowników uszeregowana malejąco.







    • Related Articles

    • Moje zadania

      Widok pracownika Typ zadania: pozwala na wybranie potrzebnych informacji bieżących lub z okresów minionych niezbędnych do analizy. Możemy oznaczyć jeden typ zadania lub klika. Domyślnie system pokazuje informacje w trakcie pracy, czyli wszystkie ...
    • Dodaj zadanie

      Dodawanie nowego zadania to funkcjonalność dostępna dla wszystkich użytkowników systemu umożliwiająca uporządkowanie i koordynację zadać zlecanych przez przedstawicieli podmiotów /klientów/. Warto jest zapisywać wszystkie zlecane zadania, aby mieć je ...
    • Nieprzydzielone dokumenty

      Pracownicy Lista aktywnych księgowi i asystentów księgowych. Przy każdym z nich widnieje informacja o łącznej liczbie dokumentów księgowych z ubiegłego miesiąca w podmiotach, które ma przypisane oraz pasek postępu prac w bieżącym miesiącu. Na pasku ...
    • Przyjmij dokumenty

      Ordynatka pomaga w organizacji pracy i równomiernym rozłożeniu pracy pod jednym warunkiem: pracujemy w czasie rzeczywistym, tzn. przyjmujemy dokumenty w chwili, gdy zostały dostarczone. W momencie ich przyjęcia do systemu, przedstawiciel podmiotu ...
    • Moje wyniki

      Tabela wyników moich podmiotów Pola wyboru: Za miesiąc - automatycznie podpowiada miesiąc bieżący, ale można zobaczyć wyniki ubiegłych okresów. Podmiot - wybieranie wyników konkretnego podmiotu po wprowadzeniu jego numeru lub pierwszych liter nazwy ...